روض الابداع
اهلا ومرحبا بكم فى منتدى روض الابداع نرجو التسجيل لنستفاد منكم وتستفيدوا مننا
روض الابداع
اهلا ومرحبا بكم فى منتدى روض الابداع نرجو التسجيل لنستفاد منكم وتستفيدوا مننا
روض الابداع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

روض الابداع

للتعارف والصداقه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا وسهلا بكم فى منتدى روض الابداع يشرفنا ان نرى مواضيعك المميزة والمساهمات الرائعه
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» افتراضي نكت طحن موت ههههههههههه
ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك.. Emptyالسبت يونيو 04, 2011 10:19 am من طرف مريومهـ

» دعاء مكتوب على حيطان الجنة
ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك.. Emptyالسبت يونيو 04, 2011 10:05 am من طرف مريومهـ

» منكن رأيكوا ,,,,,,اكمل ولااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟
ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك.. Emptyالسبت يونيو 04, 2011 10:03 am من طرف مريومهـ

» ماذا تفعل عندما تشتاق لأشخاص لم يعد لهم وجود في حياتك ؟؟
ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك.. Emptyالسبت يونيو 04, 2011 10:02 am من طرف مريومهـ

» صور الطفل الشفاف الذى اثار حيرة العلماء.ادخل وشوف.
ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك.. Emptyالأربعاء يوليو 28, 2010 10:33 pm من طرف cool girl

» كم هي صعبه تلك الليالي
ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك.. Emptyالأربعاء يوليو 28, 2010 10:20 pm من طرف cool girl

»  تعلمت الصبر لكن ] بدآ في دآخلي يـنـهـآر **
ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك.. Emptyالأربعاء يوليو 28, 2010 10:16 pm من طرف cool girl

» همست في اذن حبيبتي ********************************************
ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك.. Emptyالأربعاء يوليو 28, 2010 10:13 pm من طرف cool girl

»  كلمات زهبيه
ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك.. Emptyالإثنين يوليو 26, 2010 9:44 pm من طرف cool girl

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك..

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dody.a
مشرفه عامه
مشرفه عامه
dody.a

الجوزاء عدد المساهمات : 10
تاريخ الميلاد : 09/06/1994
المزاج رايقة

ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك.. Empty
مُساهمةموضوع: ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك..   ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك.. Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 12:35 am

هل اللى بتزعل علية يستاهل زعلك ولا محدش يستاهل!!!!

كتير اوى بنزعل ونحزن وممكن نعيط ونشيل فى قلبنا او نفضفض او نبوح لحد

والسبب اننا زعلنا على حد او على حاجة بس عمرك فكرت ان اللى انتا زعلت علية يستحق زعلك

عمرك فكرت ان اللى مزعلك واللى انتا حزنان علية وقلبك واجعك عشانة

ممكن يكون هو فرحان وبيهيس ومش همو اى حاجة من دية خالص ولا يهمة انك تعبان عشانة

وانك ممكن تكون بتعيط ودموعك نازلة علشانة تفتكر هو بيعمل اية دلوقتى(فى الوقت اللى انتا زعلان فية) فرحان - زعلان - بيعيط عشانك

اولا انا اعتقد ان مش كل الناس ذى بعضها يعنى هتلاقى اللى زعلان وهتلاقى اللى فرحان عشان زعلك وهتلاقى اللى الامر مايهموش ولا يفيدة بشىء

تفتكر بقى دلوقتى ان فى حاجة تستاهل انك تزعل عشانها وتضايق نفسك علشانها

حتى لو الطرف التانى زعلان ماتزعلش انتا لأنة لو كان باقى عليك ماكنش زعلك من الاول

*******وهديكوا مثال وطبقوه على نفسكوا*******

لو مثلا ليك حبيب او حبيبة وجية فى يوم سابك بدون اي مقدمات ولا اسباب من غير ما يقول حتي جود باي

او جه قالك احنا ماننفعش لبعض وانة مش متصور انكوا اكتر من الاخوات

لأ وبعد ماعيشك حب خيالى ورسمتوا قصور فى العلالى وعيشتوا احلى مافى اللياليى وياما سمعك شعر واغانى

هتعمل ايه بقي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اكيد هتزعل

بس المفروض انك ماتزعلش اوى او لفترة طويلة ( بس اكيد هتزعل دة لو كنت بتحبة اصلا)

لكن المفروض انك تكمل حياتك

ولا هو اللى بيحيك ولا بيموتك واذا كان هو مش باقى عليك ولا على الحب اللى كان بينكوا انتا تزعل علية لية بصراحة ومن الاخر مايستهلش اى دمعة حزن منك

ولا حتى انك تفكر فى الزعل عشان خاطرة

السؤال بقي دلوقتي يا شباب ويا بنات

تفتكروا اللي بنزعل عليه يستحق زعلك ولا ما يستهلش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يلا مستنية مشاركتكم

dody.a
مشرفه عامه
مشرفه عامه
dody.a

الجوزاء عدد المساهمات : 10
تاريخ الميلاد : 09/06/1994
المزاج رايقة

مُساهمةموضوع: رد: ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك..   ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك.. Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 12:37 am

يلااااااااا هستناكو ردودكم ويارب تعجبكو مواضيعى
aya
المديرة
المديرة
aya

رقم العضويه : 1
الجوزاء عدد المساهمات : 331
تاريخ الميلاد : 15/06/1995
المزاج الرخامه

مُساهمةموضوع: رد: ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك..   ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك.. Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 10:17 am

موضوع بجد جميل جدا وانا دمعت بجد والموضوع دة حصل معايا بس انا كنت شايفه ان الحد دة يستاهل انى اعيط عشانه او ازعل بس هو ما يستاهلش انا عشان حبيته وكدة قولت دة يستاهل بس كنت بكدب على نفسى واقول دة ما يستاهلش انى ازعل عليه بس من جوايا لسه بحبه لسه هو فى قلبى بس برضو بكدب على نفسى وبقول دة باعنى لازم ابيعه ومقدردش ابيعه لانه مش اى حد لاكن انا عشان عندة حاجة عاديه باعنى بكل سهوله
بس فى كتيييير يا دعاء يستهلوا اننا نزعل عشانهم وندمع عشان فى كتيييير بيسيبونوا بعذر يعنى مثلا واحدة ثابت حبيبها علشان اهلها غصبو عليها وهيا هتتخطب كدة يعنى بس فى كتيييييييير والله يستاهلوا اننا نزعل عشانهم او نوعل عليهم وندمع مشكووووووووورة يا قمر واسفه انى طولت عليكى بس الكلام دة كله من قلبى بجد وتقبلى مروى موضوع رائع وفى منتهى الاهمية
https://cafemaser.yoo7.com

ياترى اللى بتزعل عليه يستاهل زعلك ولامحدش يستاهل..ادخل وقول رايك..
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ايه رايك في توقيع العضو اللي قبلك
» لو كنت مدرس ياترى هتطرد مين من الحصه؟؟؟؟؟؟؟؟
»  اللى يوصل لرقم 7 يبقى دلوع او دلوعه المنتدى
» نكت تجنن ادخل بسرعه
» لتحميل اااااااااااااااجدد الاغاااااااااااااااااني ادخل بسرعة